.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدير شعب بانك مسكن مازندران خبر داد:
ارتقاء درجه مديريت شعب استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف»
شمال نیوز: سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف» خبر داد.
ارتقاء درجه مديريت شعب استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف»

به گزارش روابط عمومي بانك مسكن استان مازندران ، سيد حسين حاجي پور با اعلام اين خبر كسب اين موفقيت را مرهون حمايت و اعتماد مشتريان گرانقدر و وفادار بانك و تلاش و پشتكار يكايك همكاران عنوان نمود و افزود : بي شك یکایک همكاران در تمامي ادوار گذشته ، همکاران بازنشسته و همکاران شاغل در كليه سطوح در ستاد و 52 شعبه استان در كسب اين موفقيت سهيم بوده كه نتیجه تلاشهای بی شائبه همه همکاران جاي بسي تبريك و تجليل دارد .

 

سيد حسين حاجي پور به ارائه  شاخصهاي كسب موفقيت مدیریت  اشاره  نمود و افزود :  مدیریت در سالهای اخیر در بخش هاي مختلف اعم از منابع ، مصارف ، وصول مطالبات ، صدور ضمانتنامه و سایر شاخص های عملکردی همواره جزء مدیریتهای برتر كشور بوده و با تحقق کامل اهداف ابلاغی و البته تحقق بیش از اهداف تعیین شده موفق شده تا در تمامی 16 دوره مجامع ارزیابی عملکرد در منطقه سبز عملکردی قرار داشته باشد و عالي ترين  معدل امتیاز و رتبه را در مجموع 16 دوره کسب نماید .

 

ايشان اظهار نمود : در سال گذشته علاوه بر رشد حدود 50 درصدي مانده منابع ، مديريت مازندران در پرداخت تسهيلات با پرداخت بيش از 33 هزار ميليارد تسهيلات به هم استاني هاي عزيزمان توانست رشد  130 درصدي نسبت به سال قبل را رقم بزند و به عنوان يكي از مديريت هاي برتر در اين حوزه معرفي شود.

 

ايشان ادامه داد: به واسطه عملكرد بسيار خوب شعب استان در سال گذشته در تمامي بخش ها ، تعداد 7 شعبه موفق به ارتقاء درجه شدند كه 2 شعبه از اين هفت شعبه به درجه ممتاز ارتقاء پيدا كردند و هم اكنون استان مازندران تنها استاني است كه در كشور بعد از استان تهران داراي 3 شعبه ممتاز ( مركزي ساري ، مركزي آمل ، مركزي بابل )‌مي باشد.

 

ايشان افزود: البته شايان ذكر است در تداوم ارائه خدمت رساني به مردم شريف استان در 5 ماهه  نخست سال جاري نيز با پرداخت بيش از 25 هزار ميليارد تسهيلات شاهد رشد 305 درصدي نسبت  به مدت مشابه سال قبل (5 ماهه ابتداي سال قبل ) هستيم و طي همين مدت حدود  6200 واحد با اعتباري بالغ  بر 18 هزار و 600 ميليارد ريال در طرح نهضت ملي مسكن ، تامين مالي شده اند.

 

سيد حسين حاجي پور یکی دیگر از شاخص های مهم در کسب این موفقیت را حمايت و اعتماد مشتريان گرانقدر و وفادار بانك علاوه بر همدلی و همراهی بین کارکنان مدیریت و شعب ، برنامه ریزی و انسجام تیمی ، سازماندهی مطلوب و استفاده از مزیت های رقابتی  اعلام نمود . 

 

وي در بخش ديگري از سخنانش بر ضرورت برنامه محور بودن مديريت و شعب تاكيد نمود و بيان داشت :با بكارگيري نگرشي نوين همراه با رويكرد مبتني بر دانش محور بودن وتاكيد بر مشاركت گروهي ، تقويت مهارتهاي ارتباطي كاركنان جهت جلب اعتماد مشتريان ، سعي نموديم با پياده سازي اقدامات هدفمند و برنامه ريزي در بخشهاي مختلف اعم از حوزه جذب منابع ، وصول مطالبات و...  ، ضمن دستيابي به اهداف و ارتقاي روحيه مشاركت فعال همكاران در تحقق اهداف ، رضايت هرچه بيشتر مشتريان را نيز جلب نماييم .

 

ايشان توجه به منابع انساني  را بسيار حائز اهميت دانست و تاكيد نمود: دانش و تجارب همكاران استان در كنار تلاش و پويايي و اشتراك آن   به صورت مستمر بين همكاران شعب ، منجر به عملكرد عالي و شكوفايي استعداد هاي بالقوه گرديده كه  امروز چنين افتخاراتي را براي مديريت به همراه داشته است.

 

سيد حسين حاجي پور تصريح كرد: توجه به  رضايت مندي  و اعتماد مشتريان ، همت ، همگامي و استقرار رويكرد اتحاد ، انسجام  و يكپارچگي همكاران در مديريت و شعب ، با توجه به ظرفيت بالا ي استان، كماكان ميتوانيم موفقيت هاي بزرگي را رقم بزنيم.

 

وي در پايان مجددا ارتقاء درجه مديريت را به تمامي مشتريان ارزشمند بانك ، همكاران ، مديران ، روساي دواير و شعب كه به افتخار بازنشستگي نائل گرديدند و تمامي همكاران شاغل تبريك گفت و بر اتخاذ تدابير مقتضي جهت استمرار اين موفقيت ها تاكيد نمود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.